Forum Dreamcase Strona Główna Dreamcase
Forum Zespołu Modderskiego Dreamcase
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Prorok Światła -Wstępnie Gotowy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dreamcase Strona Główna -> Nod / Pojazdy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dajo3241




Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 2550
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Skąd: Zębowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:19, 12 Cze 2009    Temat postu:

Teraz trzeba czekać na resztę opinii XD. Jeśli będą na tak to automatycznie pomysł z przeskinowaniem przechodzi Smile. Przynajmniej ja chcę dać takie tekstury Confessorom.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Selig
Dreamcase Leader
Dreamcase Leader



Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Skąd: Żywiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:22, 12 Cze 2009    Temat postu:

super Smile o wiele lepiej wygląda

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Chinka




Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 1447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Warka

PostWysłany: Pią 18:26, 12 Cze 2009    Temat postu:

Przesyłaj teksturę, jak nic w Unwrap UVW nie zmieniałeś Wink Muszę to sprawdzić in-game xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dajo3241




Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 2550
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Skąd: Zębowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:42, 12 Cze 2009    Temat postu:

Muszę jeszcze zrobić SPM i HC Very Happy .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xantor
Dreamcase Staff
Dreamcase Staff



Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 1412
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy

PostWysłany: Pią 19:07, 12 Cze 2009    Temat postu:

Owni:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skyrn
Zbanowany
Zbanowany



Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 850
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Temple Prime
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:42, 12 Cze 2009    Temat postu:

Szczerze? Zmień kształt wieżyczki, oteksssturuj ją od nowa, a na działach zossstaw starą (tzn. czarną) i wtedy będzie zajebisssty.

Co do wieżyczki, to zapewne nie chcesz, bym sie wtrącał, ale mam pewien pomysssł, ktory nie za bardzo mogę wyrazic ani słowami ani konceptem. A pomysssł jessst mniej wiecej taki, ze wieżyczka zacznie w końcu passsować do reszty XD.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Skyrn dnia Pią 21:54, 12 Cze 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dajo3241




Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 2550
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Skąd: Zębowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:51, 12 Cze 2009    Temat postu:

To pokazuj Very Happy . Trochę z tym będzie roboty ale zobaczę co da się zrobić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skyrn
Zbanowany
Zbanowany



Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 850
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Temple Prime
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:55, 12 Cze 2009    Temat postu:

jeszcze go nie zrobiłem, potrzebuję kilku, kilkunassstu minut.

A tak szczerze, to miło by było, gdybys przy okazji udossstepnił model z najnowszą teksssturą, znacznie by mi to ułatwiło pracę. poza tym mam pare pomysssłów, które mogłyby znacznie polepszyc prezencje modelu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Skyrn dnia Pią 22:00, 12 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dajo3241




Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 2550
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Skąd: Zębowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:21, 13 Cze 2009    Temat postu:

Dobra, przesłałbym ci na PW, ale nie chce mi się to tutaj ci dam linka:

[link widoczny dla zalogowanych]

Pliki:
-NU_ProphetOfLight_SKN.max - zwykły model
-NU_ProphetOfLight_IDLA.max - z animacją "jak nic nie robi"
-NU_ProphetOfLight.tga - Diffuse Texture
-NU_ProphetOfLight_NRM.tga - Normal Map (swoją drogą to ten Normal Map filter jest genialny XD)
-NU_ProphetOfLight_SPM.tga - Specular Map
-HC_NU_ProphetOfLight.tga - House Color

Tekstury gąsienic w tym samym systemie są nazwane!

Jako że mi się nudzi to teraz bym się pobawił trochę z modelem, ale czekam również na twoją wersję.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dajo3241 dnia Sob 10:22, 13 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Chinka




Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 1447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Warka

PostWysłany: Sob 10:48, 13 Cze 2009    Temat postu:

Bardziej mi byłoby potrzeba jeszcze FP i stadiów rozpadania się Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dajo3241




Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 2550
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Skąd: Zębowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:10, 13 Cze 2009    Temat postu:

Ale wiesz ile z TYM roboty?!?!?! I Unvrapa trzeba od nowa nawet chyba robić... Chociaż nie, zobaczę co by było gdybym nie zrobił i wpuścił do gry xD.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Chinka




Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 1447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Warka

PostWysłany: Sob 11:28, 13 Cze 2009    Temat postu:

To jest wtedy:

  • tekstura dla elementów rozpadających się
  • Pojazd_R_SKN - to chyba jest to samo co FP, muszę zobaczyć
  • Pojazd_R_01 itp. - części, które odlatują i tak dalej xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dajo3241




Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 2550
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Skąd: Zębowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:30, 13 Cze 2009    Temat postu:

Znaczy się maj być pliki SAMYCH części rozpadających się?!?!?!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Chinka




Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 1447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Warka

PostWysłany: Sob 11:34, 13 Cze 2009    Temat postu:

Nom, na przykład jak rozwalisz Vertigo, to się rozpada na dwie czy tam trzy części - i o to właśnie chodzi. Wiesz, bo jeśli będzie wszystko, to można zrobić prezentację jednostki xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dajo3241




Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 2550
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Skąd: Zębowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:41, 13 Cze 2009    Temat postu:

Ale np. w plikach MCV procesy rozpadania się (są dwa, a trzeci to totalna rozwałka) są tak, że jest sobie model, i są kawałki które odpadają... Zobaczę jeszcze, bo właśnie bawię się z Dumny w Prophecie (nie zajmują poly XD)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dreamcase Strona Główna -> Nod / Pojazdy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 5 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin